Ponowny nabór wniosków o finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i/lub pracodawców ze środków rezerwy KFS

Print Drukuj
UWAGA!
Powiatowy Urząd Pracy w Ełku ogłasza ponowny nabór wniosków o finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i/lub pracodawców ze środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS)


Nabór wniosków będzie prowadzony w terminie od 25.09.2019r. do 07.10.2019r. w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Suwalska 38 w Ełku, pok.16 (I piętro)

Jeżeli złożone w w/w terminie wnioski nie wyczerpią w całości dostępnej puli środków, nabór zostanie powtórzony.
 
Rozpatrywane będą tylko kompletne wnioski (tj. wniosek + wymagane załączniki), złożone w terminie naboru.
 
Finansowane dotyczy wyłącznie kształcenia ustawicznego, które rozpocznie się po zawarciu przez Starostę z Pracodawcą umowy o dofinansowanie. Należność za kształcenie musi zostać uregulowana w 2019 roku.
 
Pracodawca ubiegający się o środki rezerwy KFS musi spełniać przynajmniej jeden z poniższych priorytetów przyjętych przez Radę Rynku Pracy na rok 2019r.:
 
  1.  
wsparcie kształcenia ustawicznego pracowników Centrów Integracji Społecznej, Klubów Integracji Społecznej, Warsztatów Terapii Zajęciowej
(wytyczne MRPiPS do powyższego priorytetu)
  1.  
wsparcie kształcenia ustawicznego osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
(wytyczne MRPiPS do powyższego priorytetu)
  1.  
wsparcie kształcenia ustawicznego w związku zastosowaniem w firmach nowych technologii i narzędzi pracy
(wytyczne MRPiPS do powyższego priorytetu)
 
 Przy rozpatrywaniu wniosków PUP w Ełku będzie brał pod uwagę:
  1. Zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków rezerwy KFS na dany rok;
  2. Zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego
    z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy;
  3. Koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;
  4. Posiadanie przez realizatora -certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;
  5. W przypadku kursów-posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
  6. Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;
  7. Możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku,
    z uwzględnieniem limitów środków KFS;
  8. Dotychczasową współpracę z PUP w Ełku, w tym wywiązanie się wnioskodawcy z wcześniejszych zobowiązań;
  9. Częstotliwość wsparcia pracodawców (promowanie podmiotów dotychczas niekorzystających  z dofinansowania KFS).
 
*karta oceny wniosku (na podstawie której będzie dokonana ocena)
 

Dokumentacja do pobrania:
 
  1. Wniosek rezerwa KFS 2019
  2. Oświadczenie beneficjenta pomocy
  3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  4. Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis w okresie ostatnich 3 lat podatkowych lub oświadczenia o nie otrzymaniu pomocy de minimis w okresie ostatnich 3 lat podatkowych
 
 
Informacje o publikacji dokumentu