Zasady obsługi klienta od 26 października 2020 roku

Print Drukuj
Drodzy Klienci,

z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników urzędu bezpośrednia obsługa klientów  odbywać się będzie w ograniczonym zakresie.

Sprawy można załatwić elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl lub portal ePUAP, adres skrzynki podawczej /pupelk/SkrytkaESP
Ponadto pisma, wnioski można wrzucić do  skrzynki  podawczej wystawionej na parter budynku w wejściu głównym (w wiatrołapie).

Wizyty u doradców klienta
  1. Wizyty u doradcy klienta można realizować kontaktując się telefonicznie, w dniu wyznaczonym w karcie wizyt - sposób ten - po weryfikacji danych osobowych - zastąpi osobistą wizytę w PUP w Ełku. 
  2. W sytuacjach wyjątkowych, wymagających bezpośredniego kontaktu z pracownikami urzędu prosimy o umawianie wizyty telefonicznie (książka telefoniczna). 

W  przypadku wizyty  w Urzędzie prosimy o stosowanie się do obowiązujących ograniczeń i rygorów sanitarnych związanymi z przeciwdziałaniem wirusa SARS-COV-2 (wymagana maseczka zakrywająca usta i nos),

Rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy jest możliwa:
  1. Za pośrednictwem formularza elektronicznego na  portalu praca.gov.pl - pełna rejestracja, nie wymaga osobistego stawiennictwa w Urzędzie. Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Informujemy jednocześnie, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu – szczegółowe informacje można uzyskać w tutaj.
  2. Po złożeniu wypełnionej karty rejestracyjnej wraz z innymi wymaganymi dokumentami do skrzynki podawczej.  Pracownicy Urzędu, po kontakcie telefonicznym dokonają rejestracji. Decyzja dot. statusu osoby bezrobotnej i ewentualnego prawa do zasiłku dla bezrobotnych zostanie przesłana pocztą.  Prosimy o podawanie aktualnych danych kontaktowych w składanych dokumentach. 

Wyrejestrowanie można dokonać:
  1. Za pośrednictwem formularza w portalu praca.gov.pl 
  2. Składając skan podpisanego oświadczenia: 
  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pup.elk.pl, 
  • faxem pod nr tel.  876290204, 
  • przez portal  ePUAP
Wszelkiego rodzaju zapytania prosimy kierować poprzez formularz kontaktowy

Tarcza Antykryzysowa

Wszystkie wnioski/formularze dostępne są pod adresem elk.praca.gov.pl w zakładce Tarcza antykryzysowa

Przedstawione zasady obsługi obowiązują do czasu odwołania. Z góry dziękuję Państwu za  wyrozumiałość, zrozumienie  i odpowiedzialną postawę w zaistniałej sytuacji.

Dariusz Kuprewicz 
Dyrektor PUP w Ełku 
Informacje o publikacji dokumentu