Drodzy Klienci,
z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników urzędu bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie w ograniczonym zakresie.
Sprawy można załatwić elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl lub portal ePUAP, adres skrzynki podawczej /pupelk/SkrytkaESP
Ponadto pisma, wnioski można wrzucić do skrzynki podawczej wystawionej na parter budynku w wejściu głównym (w wiatrołapie).
Wizyty u doradców klienta
z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników urzędu bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie w ograniczonym zakresie.
Sprawy można załatwić elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl lub portal ePUAP, adres skrzynki podawczej /pupelk/SkrytkaESP
Ponadto pisma, wnioski można wrzucić do skrzynki podawczej wystawionej na parter budynku w wejściu głównym (w wiatrołapie).
Wizyty u doradców klienta
- Wizyty u doradcy klienta można realizować kontaktując się telefonicznie, w dniu wyznaczonym w karcie wizyt - sposób ten - po weryfikacji danych osobowych - zastąpi osobistą wizytę w PUP w Ełku.
- W sytuacjach wyjątkowych, wymagających bezpośredniego kontaktu z pracownikami urzędu prosimy o umawianie wizyty telefonicznie (książka telefoniczna).
W przypadku wizyty w Urzędzie prosimy o stosowanie się do obowiązujących ograniczeń i rygorów sanitarnych związanymi z przeciwdziałaniem wirusa SARS-COV-2 (wymagana maseczka zakrywająca usta i nos),
Rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy jest możliwa:
- Za pośrednictwem formularza elektronicznego na portalu praca.gov.pl - pełna rejestracja, nie wymaga osobistego stawiennictwa w Urzędzie. Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Informujemy jednocześnie, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu – szczegółowe informacje można uzyskać w tutaj.
- Po złożeniu wypełnionej karty rejestracyjnej wraz z innymi wymaganymi dokumentami do skrzynki podawczej. Pracownicy Urzędu, po kontakcie telefonicznym dokonają rejestracji. Decyzja dot. statusu osoby bezrobotnej i ewentualnego prawa do zasiłku dla bezrobotnych zostanie przesłana pocztą. Prosimy o podawanie aktualnych danych kontaktowych w składanych dokumentach.
Wyrejestrowanie można dokonać:
- Za pośrednictwem formularza w portalu praca.gov.pl
- Składając skan podpisanego oświadczenia:
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pup.elk.pl,
- faxem pod nr tel. 876290204,
- przez portal ePUAP
Wszelkiego rodzaju zapytania prosimy kierować poprzez formularz kontaktowy
Tarcza Antykryzysowa
Wszystkie wnioski/formularze dostępne są pod adresem elk.praca.gov.pl w zakładce Tarcza antykryzysowa
Przedstawione zasady obsługi obowiązują do czasu odwołania. Z góry dziękuję Państwu za wyrozumiałość, zrozumienie i odpowiedzialną postawę w zaistniałej sytuacji.
Dariusz Kuprewicz
Dyrektor PUP w Ełku